Dodatkowe korzyści

Leasing VFS

Volvo Financial Services w unikalny sposób łączy znajomość produktów Grupy Volvo oraz ubezpieczeń. Oferta promocyjna na leasing VFS skalkulowana jest dla Klienta, który posiada w swojej flocie co najmniej 3 pojazdy i prowadzi działalność przez minimum 3 lata.

Zalety

  • Minimum formalności
  • Uproszczona procedura przyznania finansowania
  • Wszystkie sprawy załatwiane w jednym punkcie sprzedaży!

Wymagane formalności

  • Wypełniony i podpisany wniosek zobacz wzór wniosku
  • Dokumenty finansowe za dwa ostatnie lata
  • Spotkanie z reprezentantem handlowym
  • Brak wpisów w takich bazach danych jak BIK i KRD

Uwaga

Istnieje możliwość przygotowania indywidualnej oferty finansowania na warunkach innych niż obowiązujące w kampanii.

Finansowanie w postaci leasingu operacyjnego (bilansowego) na okres:
  • 36 miesięcy
  • 48 miesięcy
  • 60 miesięcy
Oferta VFS - leasing operacyjny
  • 0% opłaty wstępnej
  • 3 pierwsze raty 500 EUR
Wartość końcowa z obowiązkiem wykupu przez klienta:
  • 35% po 36 miesiącach
  • 20% po 48 miesiącach
  • 10% po 60 miesiącach

Kontrakt serwisowy

Niebieski Kontrakt Serwisowy

to gwarancja najwyższej jakości obsługi pojazdu, opartej o indywidualny plan przeglądów z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części zamiennych i płynów eksploatacyjnych dostarczonych przez Volvo Truck. W zależności od czasu trwania, kontrakt Niebieski swoim zakresem może obejmować nawet 118 czynności kontrolno-obsługowych wewnątrz i na zewnątrz pojazdu. W jego ramach mieści się również Volvo Truck Assistance o najszerszym zakresie ochrony na rynku. Eksploatacja będzie kosztowała Cię mniej. Jeśli zdecydujesz się sprzedać pojazd, będzie miał on większą wartość. Wszystko to dzięki kompleksowym przeglądom dokonywanym przez wykwalifikowanych mechaników oraz oryginalnym częściom wymienianym w porę.

3-letni Niebieski Kontrakt Serwisowy już od 333,69 zł/ miesięcznie.

Złoty Kontrakt Serwisowy

Złoty Kontrakt Serwisowy to gwarancja najwyższej możliwej dyspozycyjności, ponieważ obejmuje swym zakresem obsługę zapobiegawczą, naprawy i regularną kontrolę nad pojazdem sprawowaną przez dedykowany warsztat Volvo Truck.

  • Okresowa obsługa zapobiegawcza (regularne inspekcje pojazdu: podwozia i kabiny, wymiany oleju w silniku, skrzyni biegów, most)
  • Kalibracja tachografu
  • Wszelkie naprawy pojazdu: układ napędowy (silnik, skrzynia biegów, elementy przeniesienia napędu), zawieszenie i układu kierowniczego, kabina, hamulce, układ elektryczny) łącznie z naprawą i wymianą akumulatorów.
  • 100% dyspozycyjności (gwarancja naprawy w ciągu 4h jeżeli się to nie uda Klient otrzymuje voucher - odszkodowanie w wysokości 100€ za pierwsze 24h przestoju. Za każdą następną dobę przysługujące odszkodowanie wynosi 150 € (maksymalna wartość odszkodowania 2 050 €)
  • Łączność – Connectivity
  • Volvo Truck Assistance o najszerszym zakresie ochrony na rynku

Złoty Kontrakt Serwisowy to nie tylko ochrona i naprawy ale także wyższa wartość rezydualna (odsprzedaży) pojazdu. To także ograniczenie do minimum czynności i kosztów administracyjnych. Dzięki regularnym inspekcjom i stałemu monitorowaniu pojazdu to także ograniczenie do minimum nieplanowanych przestojów i napraw.

Złoty Kontrakt Serwisowy to znacznie więcej niż pełna gwarancja na pojazd, to stałe i z góry znane koszty eksploatacyjne pojazdu przez cały okres trwania kontraktu. To także brak ryzyka po stronie Klienta!

Volvo Trucks ICE & FIRE 2018 – SUBSKRYPCJA DYNAFLEET

Jedna subskrypcja na 12-miesięcy (uruchomione po dostawie pojazdu):

Dynafleet Paliwo i Środowisko

Zalety pakietu Dynafleet Paliwo i Środowisko

  • Pozwala śledzić zużycie paliwa w czasie rzeczywistym. Klient otrzymuje dostęp do parametrów wykorzystania pojazdu na ekranie komputera oraz w aplikacji mobilnej
  • Umożliwia monitorowanie wydajności pracy kierowcy i pojazdu
  • Zawiera doradztwo w zakresie poprawy stylu jazdy kierowców i umiejętności oszczędzania paliwa
  • Obejmuje dokładne i łatwe do odczytania raporty paliwowe
  • Uwzględnia solidną dokumentację dotyczącą emisji spalin

Wypełnij formularz i poznaj ofertę dla Twojej firmy!

Volvo Group może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, jako administrator danych osobowych, w celu odpowiedzi na zadane pytanie, lub prowadzenia korespondencji związanej z łączącymi Pani/Pana z Volvo Group relacjami biznesowymi.

Ma Pani/Pan prawo żądać od VOLVO informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz dostępu do tych danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo żądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są niepoprawne, oraz żądać ich usunięcia. Ma Pani/Pan prawo żądać ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, co oznacza żądanie od VOLVO ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pewnych okolicznościach.

Ma Pani/Pan prawo sprzeciwić się przetwarzaniu na podstawie uzasadnionych interesów lub na potrzeby marketingu bezpośredniego. Ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych (przenoszenia Pani/Pana danych osobowych do innego administratora danych), jeśli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez VOLVO odbywa się na podstawie zgody lub wynika z umowy i jest zautomatyzowane.

Przysługuje Pani/Panu skarga do odpowiedniego organu nadzorczego dotycząca przetwarzania przez VOLVO Pani/Pana danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat tych praw oraz sposobu ich wykonywania, należy skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w VOLVO, pełna treść obowiązku informacyjnego, w zależności od charakteru korespondencji, dostępna jest tutaj.